
A premieren én sem
láttam mást, csak egy régi bútordarabot, akit beletettek egy méltatlan helyzetbe,
mely magában rejtette önnön bukását. Bármelyik "jóakaró" vezetőtől jött az ötlet,
halálos dózissal beinjekciózták, így mi már csak a vérszegény illúziónkat
emeltük magasba, de nem sokkal később ez is darabjaira hullott szét.
Meggyőződésem, hogy egy színésznek a legnagyobb kudarcai az életben játszott szerepei. Rossz élet-szerepek ezek, s a Színésznőbe úgy töltötték bele idegenek az érzéseket, gondolatokat, elvárásokat, s természetesen a megfelelő bűntudatot, mintha valami üreges fabábú lett volna. Ha megtelt, tett néhány torz mozdulatot, amiért tapsot kapott - saját magát ezzel mégis bukásra ítélte.
Az idő átgázolt
mindannyiunkon. Fiatalon az ember megéli, és nem foglalkozik vele, azonban egy
középkorú színésznőnek minden egyes nap az átlagosnál jóval nagyobb stresszel
jár, hogy mi hagyott nyomot az előző napról az arcán, ki veszi majd észre,
hogyan tüntetheti el az árulkodó jeleket. A Színésznő kezdett sápadni. Nem
találok jobb szót; a fénye, a szépsége, a hite szürkült, és mivel én tartottam
a tükröt, amibe mindennap belenézett, Ő maga is észrevette, hogy az idő múlik,
és tehetetlenek voltunk. Súlyos lelki válságokon mentünk emiatt keresztül, amit
csak tetőzött a bánatában felvett szokások időszakossága - saját bizonytalanságának tompítása, és szemben egy-egy negatív visszaigazolással a
szakmából az én szavam, az én szemem tükre már nem volt elég.
Semmije nem maradt csak a szerelme(m); elpusztította hát azt is.
Semmije nem maradt csak a szerelme(m); elpusztította hát azt is.
ViaszBaba - SzínészNŐt szerettem --- Hamarosan könyv formájában!