ViaszBaba E-book & hangoskönyv

 Krencsey Hella - "ViaszBaba - SzínészNŐt szerettem" hangoskönyv a szerző előadásában!

ViaszBaba hangoskönyv ---> katt a linkre

"Nem vagyok színész..." - író vagyok. A történet viszont annyira személyes, hogy szerettem volna én magam elmesélni nektek, ezért hallhatjátok az én hangomon. A könyv 2017-ben íródott, egy ma már feledésbe merült, másik világban (2007-2016 között játszódik, IGAZ történet), szereplőink azóta levetették átlátszó selyemruháikat, és napjainkban páncélban, több réteg maszk alatt élnek (túl).




Hogy kik ők?
Hello Nagymező utca... !

A hangfelvételek 2022 folyamán készültek, az eredeti szövegen semmit nem változtattam; civilként is a legnagyobb lelkesedéssel próbáltam beletenni a maximumot. Hamarosan pedig JÖN egy új színpad, ennek a történetnek a folytatása, de már új szereplők bevonásával: JÖN a BörtönBaba - hasonló színházi köntösben!
(Az e-book letölthető az Apple Books és a Google Play felületén is)

BLOG - itt MINDENT megtalálsz! Viaszbaba Facebook Instagram Videó
KÖNYV krencseyhella@gmail.com

#hellonagymezőutca #nemadomfel #kalocsaizsuzsa #holazigazság