Félelem...

Félelem.
Az egyetlen szó, ami eszembe jut, ha arra a NŐre gondolok, akivel nyolc évig éltem fiatal lányként (21-29) élettársi-szerelmi kapcsolatban, és aki fizikailag-lelkileg bántalmazott, megalázott, érzelmileg és szellemileg kihasznált, ugyanakkor a személyi szabadságomat a saját karrierje - a színpad oltárán áldozta fel. 



Nincsenek érzéseim iránta. Se bosszú, se düh, se harag. Inkább megvetés. 
Mélységes szánalom és megvetés.

Az életem veszélyben van.

Mivel a homoszexuális ex-férje vagyona, befolyása és kapcsolatai miatt Kalocsai Zsuzsa most 20 év után visszatért, hogy vezekeljen születésekor elhagyott 20 éves fia előtt, valamint ismét kirakatban éljen hetven-akárhány éves volt férjével (aki az életünket a folyamatos zsarolásával, fenyegetéséivel, a gyerek eltiltásával és saját maga állandósult jelenlétével teljesen ellehetetlenítette), a koncepciós per ellenem egyre távolabbra mutat. Jogilag tisztázatlan helyzetek, és egy olyan történet, amiben engem SENKI nem kérdez és hallgat meg (letiltották a televíziós megjelenéseimet, nehogy kiderüljön a SzínészNŐ neve…), pedig a vádirat szerint én is ott állok a színpad másik oldalán „egyenjogú” partnerként…

Nyilvánosságra hoztam a nevét és életünk néhány momentumát. Nem volt könnyű döntés, de nem tűrhettem tovább, ahogy kétszínűségével, kegyetlenségével kihúzza a lábam alól a talajt az elmúlt két év okozta fájdalom, bosszú és elhallgattatás okán – NEM hallgatok, és nem is fogok soha!

Jelenleg egy olyan ember-közszereplő-színésznő képvisel Magyarországon Hungarikumot, az operettet, kérkedik Nemzeti Értékekkel, családi eszmékkel, becsülettel, hittel, aki megvert, megalázott egy lányt, hazudik, álszent mosolya mögött agresszív a jelleme, és fiatal életemet porba tiporja, miközben több büntető-eljárás gyanúsítottja, amikben remélhetőleg el fogják ítélni.

Hamarosan új könyv jelenik meg BörtönBaba címmel; ingyen, online lesz olvasható, nevekkel; a volt férj ismert férfi kedvesének nevével, történetükkel, színházi eseményekkel, titkokkal, a Budapesti Operettszínház sötét fertőjével, s megannyi olyan információval az ott raboskodó emberekről és a magukat Istennek képzelő (lásd Kalocsai Zsuzsa) vezetőiről, amik Kalocsai Zsuzsa révén az én tudomásomra jutottak – nincs több titkolózás! 
Drága (operettes) Bohóctársadalom, én mindent megírok, amit tudok, és amire bizonyítékom is van; jön az igazgató-váltás, majd meglátjuk, hány csontváz hullik ki a függöny mögül – van ott még… (ugyanakkor lehet, hogy szólni kéne azoknak a kollégáknak, akik a színházból járkáltak a rendőrségre ingyen páholyjegyeket osztogatni az előadásokra, hogy színpadon kívül – a törvény előtt – a hamis tanúzást BÜNTETIK…)

Ettől függetlenül az én lelkiismeretem tiszta. Ha nem árulják el naiv szerelmemet bosszúból egy koholt rendőrségi feljelentéssel, majd a szálak nem vezetnek magasabbra, én soha nem árultam volna el azt, akit szerettem. Nincs annál szégyenletesebb, mint gyáván megfutamodni, ahogy ezt most a SzínészNŐ teszi.


(Ezt a két fényképet ugyanazon a napon készítettem - így alkottam pár óra alatt Illúziót...)

Kalocsai Zsuzsa – művésznév, nem ezen a néven látta meg a Napvilágot. Ahogy a Krencsey Hella is az, még ha papírom is van róla, hogy hivatalosan e név alatt publikálok íróként.

Az én sebeim nem gyógyulnak. Fizikailag talán igen, de amit a lelkemmel tett, az nem megbocsátható.

Ha nő nőt bánt, az semmit nem számít? Miért ítéljük meg másképp, ha egy férfi mutat egy nőnek „valamit” és másképp, ha az élettársam, aki 110 kg és NŐként agyba-főbe ver a magam 43kg-jával, mint „élete szerelmét”? Miért más az, ha fenyeget, zsarol, hazudik, és börtönben szeretne látni a saját vétkeiért, felhasználva erre a kiváló bohócokat a kollégái között, akiknek ez hálás szerep? (Láttak ők vajon hetekig a lakásunk szobájában, lehúzott redőnyöknél várni, hogy enyhüljön a verések okozta fájdalmam, és újra kiléphessek az utcára?!)  Miért más az, ha 30 éves koromban műtétre várok egy alhasi rúgása okozta maradandó sérülés miatt, miközben tönkretette a lelki és fizikai teljességgel élhető életemet?
Itt SEMMI nem számít, csak az a néhány kopott deszka a lába alatt? Mert ismert, mert vagyonos, mert befolyása van, és mert NŐ?


Az ügyvédeim a sajtó számára bármikor elérhetőek, ők majd eldöntik, mi hozható nyilvánosságra és mi nem. Az egyik feljelentést a sok közül mindenesetre bárki elolvashatja – törvénytisztelő polgárként csak azt publikálhatom, amit engednek, ezért kellett a több oldalas hivatalos iratot szűkíteni. A videó pedig önmagáért beszél.

Kalocsai Zsuzsa szégyellheti magát mindazért, amiket korábban nekem a gyerekéről mondott vagy vele tett; szégyellheti magát, hogy nem védte meg az ügyben felmerült kolléganői nevét; hogy sosem állt ki, hogy felvállalja önmagát; és leginkább szégyellheti magát azért, amit velem tett a négy fal között. Nagyon jól tudja, miről beszélek.

Az én életemet áldozta fel a színpadért – a pénzért és a hatalomért.

Csakhogy én nem adom fel…

ViaszBaba - SzínészNŐt szerettem - A KÖNYV
( A KÖNYV megrendelése - kattints ide!)
#metoo
Instagram/krencseyhella
Twitter/krencseyhella
krencseyhella@gmail.com